I värmen smälter alla hjärnor

Idag är jag ledig. Jag ska sno en bit gräsmatta från herr M och fru (nästan) E. Kanske ska jag bada i lilla poolen med Filip, vi får se.
Jag sov tills jag vaknade (nästan), har bakat bröd och lyssnat på Håkan H. Dagen är rätt bra so far.

För övrigt är den nya röda kameran beställd och betald. Jag väntar på killerzoom och automatiskt (nästan)  fina bilder.

För övrigt är det ju Heal the world med Michael J som är den bästa, inte Earth song. Jag led visst av tillfällig sinenrförvirring.


En av Heal the world-videosarna

Kommentarer
Postat av: Toffs

annars gillar jag smooth criminal och out of my life...de är jättefina de med..han var bra, whacko...

2009-07-06 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0