Åka

Hua. Imorgon är det dags. Men nervösheten har faktiskt lagt sig något. Kanske har jag helt enkelt varit så nervös så länge, så nu tycker kroppen att jag kan få vara lite lugn. Jag vet på ett väldigt bra ungeför vad som ska hända, inte mycket kan gå åt pipsvängen, så jag ska försöka att inte vara toknervös än på några timmar.

Saker jag längtar efter:

Fredag (då har nog lunget lagt sig över mig).
Primark, Topshop, Miss Selfridge, Starbucks och de andra engelska kedjorna jag diggar (Tesco är hemma, så dit längtar jag faktiskt oxå).
Korridorshäng (avslappnat utan att ha ångest och vara nervös).

Det var nog allt för nu. För att verkligen känna mig hemma ska jag nu sufra runt på favoritbloggarna. Jag vet att jag kan göra det därborta i W oxå, men det känns ändå som en hemmagrej.

Toffs, du är bra! Jag ska svara på smset snart, just nu är jag trööött.
Fröken A, jag missade Lost in Austen, dumt nog! Läste om det i tidningen och tänkte "det vore något för mig" precis som du sa, men det blev inte... Ska kolla runt på SVT Play, kanske finns avsnitten där.

Snart ska jag sova i världens bästa bäddsoffa, sista natten i Sverige. Inte så farligt, jag ska ju till ett civiliserat land inte så långt bort, värre är det för fröken kusin E, hon är i detta nu på väg till Indien! Hua.

Kommentarer
Postat av: Cia

Hoppas du får det superbra!!

Så ska jag och Johanna ta oss o kragen och komma och hälsa på!!=)Trevlig resa!

Puss&kram Cia

2009-01-19 @ 00:08:30
URL: http://maurice.blogg.se/
Postat av: C

Hoppas resan går bra så hörs vi i kväll!! Puss

2009-01-19 @ 09:05:48
Postat av: Amanda

Hittade det inte där, men håller tummarna för att serien kan hittas någon annanstans :) Håller även tummarna för att resan går bra!

2009-01-19 @ 16:13:56
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0