Geraldine

1. Vad heter du?: Helena
2. Ett ord på fyra bokstäver: Hela
3. Flicknamn: Henrietta
4. Pojknamn: Håkan
5. Yrke: Hudterapeut
6. Färg: Honungsgul
7. Klädesplagg: Handske
8. Mat: Hälleflundra med potatis
9. Sak i badrummet: Handduk
10. Plats/stad: Hainan
11. En orsak att vara sen: Hunden åt min läxa!
12. Något man skriker: HEJ!
13. Film: Hundtricket
14. Något man dricker: Hemmagjord saft
15. Band: (The?) Hellacopters
16. Djur: Häst, eller hund förresten!
17. Gatunamn: Hamngatan (finns säkert i Askersund!)
18. Bil: Hummer (världens sämsta bilmärke, men det finns inga bra på H...)
19. Sång: Hallelujah (Leonard Cohen eller Jeff Buckley, man får välja precis själv)

(Varje svar måste alltså börja med bokstaven i ditt namn, därför blev det en ganska skum lista idag. Jag snode idén från fröken T.)

Hade jag hetat nåt på G hade jag inte ens skrivit något på fråga 19, jag hade bara visat min bästa låt just nu: Geraldine med Glasvegas. (Det är något visst med skotska band!)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Honda och Hyundai är kanske bättre än hummer?? :-P Jag gillar ditt klädesplagg förresten. Handskar är alltid bra att ha.

2009-02-16 @ 13:28:28
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0