Friday (I'm in love)

(Jaa jag vet, sjukt ounik rubrik...)
Det stämmer faktiskt! Det är fredag den 13e, men eftersom fröken JL föddes den dagen så tänkte jag låtsas att det är hennes födelsedag idag (fast det egentligen är några månader kvar), och alla vet ju att man blir på bättre humör av födelsedagar!
Dessutom skiner solen, fåglarna kvittrar och det ligger inte en isfläck kvar på backen. Väderleksrapporten lovade 4-6 grader varmt och lite sol, lite moln. Det låter helt okej. De vita sailorskorna från Topshop får åka på (med tjock tröja under jackan dock)!

Idag ska vi se Sunset Blvd. Hoppas vi inte somnar som förra gången. (Vi såg då tidernas sämsta&längsta stumfilm, Pandora's Box, inte konstigt att vi somnade då!)

Kommentarer
Postat av: Toffs

man måste inte vara unik jämt. För övrigt, en lägesrapport från högskolan här i gamla sverige: Irene är lika fantastisk och inspirerande som vanligt! Det är nog hennes förtjänst att Mrs Dalloway var så bra, tror jag. Och vi ska ha henne i två seminarier till. Plus att jag fick VG på en inlämningsuppgift, det var trevligt!

2009-02-13 @ 13:48:21
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0