Calleth you, cometh I

Idag blir det nog många blogginlägg.
För idag skiner solen ibland, idag snöar det ibland.
För idag har jag för många känslor i för litet huvud.
För idag saknar och längtar jag.

Det är lite ensamt här, det måste jag erkänna. Kanske skulle jag skrivit på resedagboken, men jag ska ju bo här. Det är väl mer än en resa? Det känns som att jag aldrig kommer se hemma igen, aldrig kommer få vara i soffan i spelrummet på Tallhöjden. Det känns som att jag aldrig kommer få se honom, röra honom, igen.
Det är värst med de som inte kan prata. Våra vänner Memory&Electric (kisse 1&kisse 2) kan knappt ens jama i luren, så de får jag sakna i tystnad. Unge herr F ska vi inte tala om! Han kryper snart, och jag har missat så mycket, redan.
Bajsengland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0