Chewie

Okej, vi håller på att växa upp, jag och herr C. Det blir inga barn än på ett tag, men på torsdag (om han inte blir sjuk) ska vi hämta hem vår nya familjemedlem, Chewbacca. Han är en pytteliten blandning av bichon, shi tzu och toypudel, svart och superlockig och helt underbar! Hoppas vi kan bli en lycklig familj i en sisådär 15 år. Han gillar tydligen att tänka, så det blir nog en och annan kurs för oss i framtiden, så äntligen har jag en ny bästa kompis och en hobby! Jag kan inte sluta tänka på honom såklart, och längtar ihjäl mig efter torsdag.

För övrigt är jag miniförkyld, och passar därför på att köra ett par Vänner-maraton. Och! och idag ska jag hämta Fille från dagis! Heja tant H!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chewbacca vårt bestialiska monster! Jag såg att han hade otroligt vassa tänder :-)



Jag tror vi måste ha munkorg till honom. För tänk på Asterix han är lite men har otroliga krafter i sig, jag tror Chewie och han är av samma skrot och korn...



2009-08-25 @ 16:01:43
Postat av: Cia

Men vad säger duuu!! Ska ni skaffa hund, och du har inte sagt nått!!:P

Då vet du att du har hundvakt iaf!;))))

2009-08-25 @ 20:33:41
URL: http://maurice.blogg.se/
Postat av: Toffs

Ahaa, då förstår jag! Gud vad spännande!!!

2009-08-26 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0