Ryktena går (the pack is back!)

Tydligen funderar herr Nutley på att göra en tredje Änglagård, jag bara tackar och bockar! Det är de skönaste filmarna någonsin, i alla fall ettan, såklart. Jag hetsgooglade filmtänket, och tydligen ska Maria Lundqvist kanske ta över Viveka Sedahls, well, inte roll, men plats. Det blir fina gerjer, även om jag önskar att Viveka fortfarande fanns med oss.
Nog om det.
Alla har åkt och jag är väldigt ensam, känns det som. För att slippa känna tomheten har jag tvättat och ätit en någorlunda lång frukost, men snart är även det slut. Jag tittar på bilder och önskar att gårdagen varit lite längre.






The Pack is back - Wolverhampton går upp i Premier League och fansen stormar (?) planen - lycka!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Lite mycket folk på plan va? Kul!



Tack stumpan för det fina kortet, det värmer här i sjuksängen...Kram kram

2009-04-20 @ 14:38:09
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0