En bild säger mer än tusen ord (my ass!)

Jag hinner dårå inte blogga så mycket eftersom min herr/farbror C (som för övrigt friade idag på pendeln in till Birmingham, helt...oseriöst) är här och trängs på mina nio (?) kvadrat. Men jag har tagit mågra bilder som kan verätta på ett ungefär vad vi pysslar med om dagarna:

  Park, mittemellan tågstationer
  Mat och korttagning

Nu vet ni på ett ungefär vad jag pysslar med.
Vad jag tänker på håller jag för mig själv tills vidare.

Höjt, Ciao och Puss&Kram
 
(Herr Cs förslag på rubrik var för övrigt Ett ord är mer än tusen ordspråk. Jag tycker min rubrik var mer...okonventionell.)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet du om att jag nästan satte andan i halsen när jag läste om Cs oseriösa(?) förslag!!! Du får inte skriva sånt där i parenteser och chocka dina vänner fattar du väl! Kunde ha fått en hjärtattack och dött. Men tror att det inte var ett frieri i seriös mening (?) men om det var det så kan jag tillägga att all min chock var i glädje =). Kram på dig!

2009-04-15 @ 11:31:18
URL: http://uppdykande.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0