Det regnar ute men inne skiner solen

Lagom till att mitt humör är på topp, lagom till att jag vill visa upp Wolverhampton från sin bästa sida, så börjar det hetsregna. Såklart. Det är trots allt England, lillasyster till Sverige när det kommer till dåligt väder (oh come on! på julafton regnar det, på påskafton regnar det, på midsommarafton regnar det...), så vad annat kan man vänta sig.
Men som Sylvia sa, det gör inget! För jag är glad ändå. Det är torsdag, äntligen, och om några timmar kommer herr C, och imorn åker vi tre (herr C, jag Hagrig och Grodan "hoben" Bergman) på äventyr till Nottigham, till Sherwoodskogen! ("mooooot Sherwoodskooooogen!")
Och, på youtube (välsignade youtube!) finns hela Driving Lessons, med allas vår favvo, Rupert (aka Ron). Såhär är den på ett ungefär:



Nu blir det screenplaywriting i skolan innan jag ska stå och hoppa på tågstationen och krama ihjäl min roligaste farbror!

Höjt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så jättemycket! :) Det känns jättekul verkligen, men jag håller samtidigt tummarna för att jag mår bättre snart... annars kan det här bli jobbigt ;) Absolut, jag hälsar till R!

2009-04-10 @ 10:42:01
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0