Sweet Moses!

Sweet Moses vad trött jag är! är dagens utrop.
Men, som tur är, efter lite letande på Killinbloggen där eminente Johan alltid lägger upp videos, vaknade jag till lite efter det här:



Killen kan dansa!

Annars då?
Jag såg lite ur presidentvalskampanjsdebatten imorse (på gymmet, jojo!) att McCain anser att USA är "fredsbevarare" och "fredsmäklare". My ass, säger jag bara. Det har de inte varit på ganska länge nu. Obama tycks förstå detta, då han sa att förtroendet för USA har sjunkit de senaste åtta åren (nähä?). McCain uppförde sig som den gamle skröpliga farbror han är, anser jag.

Jag tog kort på mig själv och en tshirt i en provhytt idag. Det är inget jag är stolt över, ochjag lovar mig själv härmed att aldrig lägga ut bilden på bloggen.
(Jag köpte den inte, men en likadan fast röd, för er som undrar.)

Present till mamma: Boken om ABBA (heter den inte, men något liknande), såklart! Hon är en ABBA-diggare så nu ska hon bli ABBA-kännare också tänkte jag.

Gud, nu får den här ego-bloggningssessionen allt vara till ända.

PS. Engelsk grammatik är skittråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0