Pimp my...

Den här veckan är något av en Pimp it! vecka hos oss. Helt fritt tolkat efter MTV-programmet naturligtvis.

Pimp my soffa! Vi har köpt ett nytt sofföverdrag, brunt och murrigt och alldeles underbaaaaart!
Pimp my frys! Vi var och handlade idag, bara en massa bra saker, typ två kilo (nästan färsk) köttfärs för 49.50.
Pimp my tröjlåda! Jag fyndade en vit favvotröja för 49:- på Boråskedjan som finns representerad på varenda tonåring i Falun.
Pimp my lägenhet! blir det imorgon, jag MÅSTE dammsuga. Eller lövsuga, det är mest löv i hela lägenheten. Jag tror farbro C har smygfotat sig i lövhögar i vår lägenhet när jag var borta.
Pimp my helg! blir det i helgen, då ni som har payed attention vet att vi ska till varsitt -köping och träffa några nära och kära.

  

Soffan i stearinljusläge, och i vanligt blixtläge.



För övrigt tappar jag typ alla bloggtankar jag har just nu.
Det mesta krestar kring Ansökan. Hoppashoppashoppas. Då blir det här en hyllning till Robin Hood-blogg. Fiffigt va?

Nu: scones och massor av te och Ugly Betty. Yey!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Klart du kommer in!! Nottingham blir ditt livs resa!!!

2008-10-15 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0