Fix och trix

Dagen so far:
 - Skola i hela en och en halv timme, sedan "möte" med mrs Flum tjugohundraalltid.
 - En extremt utdragen sväng till Maxi för att leta film till Andypandy som fyllde för ungefär hundratjugo år sedan. Jag hittade ingen. Ska leta på nätet istället, där finns den nog, som mamma eller pappa kunde ha sagt.
 - Hem och sufrade, mest på designadinblogg...
 - Mat med farbror C.
 - Mer surf, på diverse ställen.
- Trix och fix med sista sociolingusticsuppgiften, lämnade in den och kommenterade andras.

Dagens fortsättning:
 - Diska, till Eftermiddag med Pär&Susan (på Mixkanalen...) och koka kaffe (i kaffebryggare dock), samtidigt.
 - Dricka kaffe och börja fila på literatureuppgiften, samtidigt.
 - Träna, men lungt och försiktigt då jag inte alls är mig själv idag.
 - Fila mer på literatureuppgiften eftersom farbror C ska kolla på ett gäng snubbar som sparkar boll (på nya Canalen, inte live).
 - Kanske, kanske kolla på ett Tjockisprogram som jag tror startar ikväll. Annars: inte ett skit på TV?

Gud vilken tur att jag skrev ner allt det här just nu kände jag. Ett väldigt nödvändigt tillägg i litteraturvärlden helt enkelt. Kanon nästa?
Jag får väl skylla på att det finns i alla fall en ynka liten läsare därute som kanske, kanske bryr sig.
Gissa vem?
Meeeh, stronge herr polisR såklart!



För övrigt har jag tydligen gått och blivit en total bloggnörd, om ni inte upptäckt det. Skrämmande.

Kommentarer
Postat av: Herr R

Korrekt fröken Wallenlöv, det finns en ynka liten läsare som bryr sig därute! Samma läsare som just nu har en överjävlig värk i armarna för att vederbörande har tränat fåfängans muskler för att fylla ut pikéskjortan bättre.. Patetiskt och omoget, jag vet.. Du har för övrigt inte tänkt att bevista den gamla hemkommunen i helgen?

2008-10-02 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0