Definition

Ibland är det svårt att veta vem man är (fast man - läs jag - är tjugofyra år asgammal och borde veta bättre), svårt att veta den rätta definitionen av sig själv, om man säger så.
Så ibland roar jag mig med att jämföra mig med dem jag älskar mest.

Jag är lite mittemellan fröken P och fröken J. Jag är inte lika planerande som J, men inte lika spontanflummig som P.
Jag vill vara som mamma, men är ganska mycket som pappa.
Jag kan vara rätt rolig, men fröken T är änna lite roligare.
Jag kan vara rätt sarkastisk, men fröken B slår mig faktiskt.
Jag kan vara rätt medkännande, men stronge herr R är mest medkännande av dem alla. Men jag är inte lika nördigt omedkännande som herr S.
Jag är lite kaffeberoende, men inte lika mycket som farbror C.
Jag är rätt bra på att analysera meningslösa dikter, men inte lika bra som fröken A (och tur är väl det!).
Jag är bra på engelska, ibland i alla fall, men inte lika bra som Andypandy eller Willy Wonka.

Det är nog det mesta om mig. Med lite hjälp av andra förstås.

Kommentarer
Postat av: C

Att jämnföra dig med Willy Wonka och Andy Pandy är onödigt, då dom är från england.

2008-10-10 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0