Egentligen

Egentligen skulle jag skriva om vad som hänt i helgen, vad jag tänkt och gjort.
Men, detta är ingen dagbok. Det är en blogg, där jag får förvanska (påhittat ord?) verkligheten som jag vill. Jag tar ett korn här, ett korn där, och gör till en blomma.
Igår provade jag i alla fall skor. Inte vilka skor som helst; "Samanthas" skor. And I tell you, it was fucking wonderful. Hon hittade dock ingen mr Big, utan fick gå hem själv. "Charlotte" tyckte att hon är ganska fin ändå, och vi kan bara hålla med. We fucking love Charlotte! "Mirandas" pojkvän tycker att hon är ful och tråkig, men "Miranda" älskar sig själv.
Vart vår Carrie håller hus har vi ingen aning om. Kanske är hon en man, mr C?, eller också finns hon där ute någonstans. Tills dess klarar vi oss ganska bra själva.

Jag är inte bara Miranda, jag är Monica också. Phoebe bor i Norrköping och Rachel i Linköping. Om någon undrar.

This one's for you, mr C!

 
Ryan Adams live - Wonderwall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, förvanska har jag hört förut... jag undrar om du är filosofisk eller verkligen har provad de där skorna...mystiska fröken H...

2008-11-09 @ 21:03:22
Postat av: Toffs

det var jag som kommenterade här ovanför, namnet bara trillade bort...

2008-11-09 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0