Newsflash

God kväll!
Vi bryter för en extrainsatt nyhet mitt under den mycket sevärda och charmiga filmen 13 going on 30.
Fröken Wallenlövs otroligt begåvande vän stronge herr R har blivit antagen till Polishögskolan i Stockholm! Han påbörjar sin utbildning i augusti, och beräknas vara färdigutbilddad om två och ett halvt år.
Nu, tillbaka till filmen, och glöm inte att spana in polisens hemsida för vidare information om utbildningen och eventuella uppdateringar. Bloggnyheterna återkommer senare.
God afton!



Grattis stronge herr R! Jag är så glad för dig! Och för vårt fantastiska land som snart kommer få en hell of a guy i tjänst, någon som kan fightas mot alla elaka attityder och taskiga tendenser.
Jag är så GLAD!
Jag ska fira i helgen, i Hallsberg, där den här sortens firanden faktiskt hör bäst hemma. Där vi växte upp, hittade varandra och alltid kommer attt hitta varandra igen.
Konstigt att en sån trist håla kan betyda så mycket!

Kommentarer
Postat av: Stronge herr R

Tackar så mycket fröken Wallenlöv! Har väl knappt fattat att det är sant än..

2008-05-14 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0