Sleepy girl... (aka Smelly cat)

Jag är så trött att jag egentligen bara vill lägga mig i min för tillfället C-smutsiga vita soffa och slumra in till Vänner. Helst ett avsnitt där Pheebes sjunger. Eller Chandler dansar. (Gud vad min sammanboende är lik mr Bing, kom jag just på!)
Jag är så trött att hjärnan har passerat stadiet där den känns som gelé.
Min hjärna är mer som sockervadd just nu...

Imorgon åker vi till Rom. Eller ja, vi åker till Hallsberg för att därefter, på torsdag morgon vid sjutiden åka till Roma.
Hoppas att jag inte är liak trött då.
Det blir underbart. Bellisima! (eller så.)

Nu ska jag tvinga herr C att packa.

Jag har exakt 294 kort att göra av med. Och ungefär lika många euros.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0