"Gustav V var en turtels"

Min vän, den alltid like smarte och logiske, herr S kom just med detta nya hisnande historiska påstående. Detta var nytt och fräscht, i alla fall för mig, och jag tackar min lyckliga stjärna för att han är min vän.
Samtidigt är jag sliten; fröken J ÄR ju min lyckliga stjärna... Hur ska vi hinna allt? Den glada resan börjar bli ett orosmoment, vilket jag inte alls gillar.

Något annat jag inte gillar:
 - Rika jävla bortskämda äckelryskor (och amerikanskor) som lägger en mille dollars på kläder de inte ens har smak att välja själva, varje år! Hualigen!
 - Folk som inte uppdaterar mig. Jah vill veta!!!
 - Stress och pressade dagar, längtar till allt är över och jag bara behöver jobba på Mataffären, sköna tider!
 - Att jag inte vet vart jag ska be och få någon att rita på mig...

Nu är jag trött, men mest hungrig - är det inte frukost snart?

I helgen kommer mamma. Det blir übermysigt, min mamma är nämligen världens bästa, nej inte mamma, människa. Gud så jag längtar!

Nu kommer John Blund snart och tränger sig ner mellan mig och farbror C, som helgen till ära är nyklippt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej men Helena, har jag missat att du har en blogg?! Herregud. Jaja, jag får se till att vara en aktiv läsare nu istället :)
Jo, jag tror faktiskt att kvällen nästan blev en succe. Det var så kul! Det kommer en uppdatering senare ;)

2008-03-28 @ 07:06:21
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0