Skrivkramp/klåda

Jag har så många tankar och ord just nu; en portal har öppnats!
Men hela tiden kommer det något i vägen. CSN, hunger, pojke.
För bara en liten stund sen, efter den väldigt lågintensiva träningen, var det CSN som pockade på uppmärksamhet - och det var ett helt projekt i sig! Hoppas vid...inte Gud direkt...stjärnorna? solen?...att jag får några slantar snart, trots alla mina påhitt. (Jag vet inte, jag bara hittar på.)
OCH NU: nu är jag såklart! hungrig. Lika hungrig som det är Säkert! att fröken Norlin är ganska cool.
Jag ger mig i kast med järnrik mat nu för övrigt, har försökt luska ut vad det är egentligen. Det sägs att man kan få järnbrist, och då blir man säkert (!) trött.
Och vem är inte trött nu?

Efter lunch borde jag naturligtvis råplugga (exam imorgon) men kommer nog hamna här i krokarna istället.



Usch vilket oviigt inlägg det blev. Nästan så jag får sudda ut det.

I like to rock rock. I like to rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0