Bra, bättre...

...Men kanske inte bäst.
Ska snart iväg på seminarie, tror att jag ska ha med en bok jag skulle kunna tänkas använda, men hittar inga uppgifter om det förutom lösa munrykten. Menmen, en bok mer eller mindre.
Tröttheten är överhängande, men jag vet att jag inte får sova förrän sent ikväll. Om jag inte går på spinningen kommer jahg inte klara att äta något idag, och då blir jag ännu tröttare och gnälligare. Trots Cs alla sånger.
Svensklärarna på skolan kan varken stava eller skriva meningsfulla meningar, bara ord de förväntar sig att vi ska lyckas pussla ihop. Dåligt! Det gör mig ännu tröttare.
Inga mer förkylningstecken i alla fall.

OCH.
Det snöar.
Hjälp så underbart!

Nu: Mycket kläder, mycket böcker, ipod med mysmusik och snööööööö. Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0