PS.

Jag kom på det!
Somebody to love är nog inte så mycket i valstakt, men nog är väl Jessys Dancing in the dark det? Den borde vi väl kunna valsa in oss i äktenskapet till? Nog för att ingen av oss kan dansa ens lite, men det är ju en helt annan historia.
Jag har nog altid tänkt att jag ska dansa till Av längtan till dig, ni vet; den där finfina Cajsa-Stina och Åsa Jinder-låten? Den dansade helgens brudpar till, så då kändes det helt plötligt mindre rätt.

baby you and me
convinced we were each others destiny
[...]
I believe we'll make it through
if you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love
never enough
love

Visst är den nog egentligen litegranna sorglig, men den är ju väldigt fin också.
Efter den tänkte jag att djn kan köra igång Brucans (Springsteen) version. Det måste ju lätta upp stämningen.
Som om det skulle behövas.

Somebody save me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0