Little Sweden

Den värdige arvtagaren till Hipp Hipp är såklart Little Britain. Vi vrider oss av skratt i storavitasoffan. Det är så roligt att jag inte kan sluta önska att jag vore en del av den kulturen.
Dust, anyone, dust? No, dust? Dust, no?
Yeah I know!
Helt hysteriskt bra!
Av "misstag" köpte jag två fristående dvds till C, när det finns en hel box med tre säsonger. Min vanliga otur. Men, jag antar att det bara betyder att det finns ännu en säsong att se fram emot!

Ikväll ska vi äta kräftor.
Ett halvår försent eller ett halvår för tidigt, det beror lite på hur man ser det.
Sedan har unge herr C betsämt att vi ska ha varsinn godispåse. Moget, men väldigt gott! Men det borde vara frukt i min, så mycket som vi kommer äta i helgen:
Bröllop - massa mat och DEFINITIVT tårta
Födelsedag - en chokladtårtekaka och kanske en surprisetårta från bagaremästare Farfar.
Add some wine and there's my weekend!
Kakan, som jag ska svänga ihop imorn, innehåller massa mörk choklad, grädde, Marabou Daim och så en hel drös socker och en näve madlar. Nästan inget smör i alla fall, det är ju tur...

Idag har jag pluggat hela tjugo minuter.
Men till mitt försvar; tänkt väldigt mycket, minst flera timmar, på framtida (en snar framtida alltså!) lektionsplanering.

Ska jag plugga lite till, månne?
Eller fortsätta fredagsmyset... Det lutar åt det senare.
På spåret + Robins + Hjälp! + utröstningen i Let's dance + godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0