I'll be back!

I backarna alltså. Och alltid tillbaka hit. Dit mina tankar får ro.
Helgen i Sälen blev bra, trots att alla ramlade omkull minst en gång och trots att jag brände en popcornpåse (förbannade micropoppepåsar, helt värdelösa, och ganska flottiga!). Herr C var en gud i backarna och jag fick gå i Mammas skidskola. Jag blev lite bättre och säkrare, men nog sjutton var väl ändå pjäxorna (heter det så?) för små? Annars får man väl inte blodbrist i knäna?
Nejdå, nästa gång i Sälen är det jag som beställer jättepjäxor (återigen, heter det verkligen så?) och blir ett monster bland alla troll i backarna.

Veckan har börjat skapligt med som planerat inledd VFU. Det känns bra änsålänge. En klass av två är pratad med, och visst finns det distans, men det ska nog gå. Jag är ju inte farlig.
Efter lite slit med böcker och planering är det dags för träning snart, trots en del vadångest och frambensstrejk.

För övrigt såg jag ingen alls kändis i backen. Mycket tråkigt. Och HC fick klara sig utan vårt eminenta sällskap denna vår.

Inget ordskoj, inga bilder. Jag är nämligen trött och hungrig. Och då är jag inte helt mitt rätta jag, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0