Frisyrtips

Jag är i desperat behov av vettiga frisyrtips känner jag.
Jag letar och letar, men det mäktiga Intrenet tycks vara FÖR stort. Jag hittar inga vettiga sido, inga "seriösa källor" så att säga.
Det är mycket frustrerande då mitt hår är så kort, och något tantingt?, att jag inte vet vad jag ska göra med det.

Kanske hjälper det att helt enkelt duscha.
Eftermiddagen får se.

Just nu:
* Tänker jag på Stronge herr R, ni vet?, som har pratat med allehanda folk om att få utbilda sig
* Är jag djupt försjunken i modernism, den följer mig överallt! (Lyckat, faktiskt)
* Vill jag handla massa kläder för de där 250 riksdalerna Det Stora Klädföretaget (nä! frår jag inga pengar för att nämna dem vid namn tänker jag baskemig inte göra det heller!) skickade till oss
* Hostar jag en hel del men kurerar mig desto mer
* Väntar jag på att bordet ska torka efter min oomsorgsfulla avtorkning, därför skriver jag

Dessutom vill jag alltså ha en hel hög frisyrtips för korthåriga.
(Visst kan korta frisyrer vara bra, men man bör som sagt ha en sjujäkla ansikte för att vara riktigt snygg i dem. Anser jag alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0