Update

Dagens

dag
: helt meninglös, har inte gjort något, nästan
bästa: att jag tog mig till gymmet?
vill-ha: Sex and the city-skolådan, hade passat extra bra idag
mat: fisk till lunch, kaffe och skropor och knäckisar till mellanmål, till middag blir det nog änna gröt + en hel massa små riktiga äpplen!
fundering: mailade jag rätt människa? vem kan hjälpa mig?
hjärna: kvar i gårdagen, före i morgondagen
duktiga: well, det är inte gjort än, men ska baka bröd (kvällens rent tekniskt alltså, inte dagens)
jobbiga: att det är flera timmar kvar av den här fuldagen 
roliga: att mamma&pappa kommer i helgen
låt: ingen, mest prat idag faktiskt
panik
: mjölet var slut
diss: jag hoppade stenhårt att jobba, orka efter denna sega dag...

Nu ska jag fortsätta med dagdriveriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0