Lugnet har lagt sig över Tallhöjden

Jag är lugnare nu.
Inte mycket mer plugg sen sist, men väl träning, utflykter med herr C som resulterade i spontaninköp, mat men inga skor, och så nu som avslutning - packning.
Vi fick som tur var gåvan tid av våra sjuka lärare så jag hinner plugga imorgon förmiddag. Jag törs inte våga vara supereffektiv, därför slutar vi fortfarande 16.00. Suck.

(Okej, Kina är inte världens snällaste land, jag ger mig, men därför behöver vi inte ta till idiotåtgärder. Fundera ut något annat och vägra Turkiet in i EU, låt inte USA styra allt och tro inte på allt som skrivs utan att ta en tänkare på det. Så är det. För övrigt hatar jag fortfarande Frankrike efter deras atombombningar - så de får säga precis vad de vill.)

När hjärnan är så där sockervaddig är det egentligen dags för mig att gå och lägga mig, men jag har ju massvis av saker att göra... Pust suck och flämt och stön.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0