En liten crush får man ha!

Jag ansöker härmed om att ha crush nummer ett under min tid med herr C.
Det är inget allvarligt, bara en typisk genom-TVn-crush. Dessutom med en gammal i gemet, en med samma namn som pappa, därför är det en typisk ofarlig crush.

Brolle.
Har han förtrollat er också?
Nog var han snygg då för några år sedan, men hjälp! vad hans musik är bättre nu.

Jag är solo i Stockholm
I stan utan vänner
rastlös utan ro

i stan utan ände
utan tro
Brolle, Solo i Stockholm

Jag vet då rakt inte hur man lägger in en youtube-rutan (hjälp mig fröken Q?!), så det blir en länk:
Inte en riktig video, men det duger goddammit!
Mmmmmmmnjut!



Att åka eller inte åka...

Suck och pust och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0