Angående långsamt framgående fördjupning

Typ.
Det går sakta alltså. Jag skriver lite här, och lite där. Men speciellt mycket åt gången blir det inte,
Kanske, men bara kanske, har det att göra med att jag vet att jag är långt före alla andra.
Herr Mora har inte börjat, fröken M och herr Nalle har inte komponerat ihop sitt syfte ihop ens än gång, fröken C är svår att få ur något överhuvudtaget, och jag tvivlar starkt på att fröken (tant?!) ML heller börjat. Vad den yngre gruppen gör och tänker vet jag i ch för sig inte.
Menmen.
Jag är i alla fall trögstartad. Fast jag satt och skrev ihop några sidor i solen häromdagen.
Det blir att ta fram piskan, och studentens bästa vän - kaffekoppen...

Ikväll blir det sushi! Och massa andra läkerheter från havets botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0