Update (a la TV3)

Jag pluggade lite grammar, och åkte sedan och köpte min lila tröja, mmmm.
Jag tränade, inte så hårt, men hua vad jag trött jag blev. Så trött att middagstipset idag blir knäckemackor...
Jag gömmer mig nog fortfarande en smula.

Herr C har vänligt nog fixat Two and a half men, och jag är lycklig. Har man inte sett den serien har man faktiskt missat något. Tack god gud att TV3 och 6an (?) har vett nog att köra lite avsnitt ganska ofta. Det är en skön humor där, det ska ni ha klart för er!

Jag känner mig inte så arg, ledsen eller bitter, mest...dazed and confused. Tror jag.
Jag kommer sakna dig inatt...

Ah! Ett Om... kommer till mig!:
Om jag kunde sjunga, skulle jag söka till Idol och sjunga Elegi. Nog för Den Nya Favoriten är bra, men det är ändå en sång i mitt hjärta.
För kusinen som inte fick bli 15, för älskade djuren som försvann, barnet som aldrig kom, och mormorn som inte hann.

I oktober blir det många färder till gamla H. Jag tror bestämt jag ser fram emot det. Ibland är det skönt att byta miljö. Det vet fröken P, henne ska jag minsann hälsa på, någon gång innan jul!

Nu: Favorit Scenerna med de två och en halva männen. Och kanske popcorn, eftersom middagen vägrade dyka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0