I've got it!

Igår kväll lossnade det, när herr C hade somnat och alla andra tankar var uppklarade tillät mig hjärna mig att fundera på framtida bilder.
Jag såg en gång en så fin tröja, eller ett tryck på en tröja; konturerna av ett lejon. Superfin. En sån skulle jag allt vilja ha. Och innan jag glömmer! I Bamse, på min tid då jag var ett av de största fansen, hade de dille på att kasta in lite "spännande ord och uttryck" typ Hakuna Matata - vilket vi ju sedan lärde oss betydde Inga bekymmer. Men mitt favorituttryck var Brummas Skynda Långsamt, och jag tror att språket var swahili. Det ska stå under mitt lejon. Eller om det blir en tiger. Med ränder.

Pole pole.


På undersidan av armen.
Innan jul. Tror jag.
Eller, till tvåårsdagen av Bagheera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0