Shop till you drop

Som vanligt.
Jävla Kupolen. (Eller också inte...)
Men de är så fina, mina nya RÖDA skor, mmmm.
Och tröjor (svarta, så de inte sticker ut lika mycket som skorna) , det är alltid välkommet. Så kanske jag slipper några av de där jobbiga morgonarna...morronarana...äh! Mornarna? Några av de där jobbiga tidigt-på-dagen-stunderna när jag inte vet vad jag vill ha på mig, och blir arg på älskade stackars C.

Mer orkar jag inte. Man blir trött av att shoppa.
Och av att träna, gå i skolan och fixa med vårens kurser.
Måste dessutom "revisa" lite grammar grammar känns det som, det verkar ju alla andra nötter göra...

Dessutom! HATA Akademibokandeln!!! Big time. Det är ena riktiga nötter.

Och. Till sist. Skönt att höra att fröken J trots allt lever. Jag saknar henne riktigt mycket just nu.

Sov sött, till mig själv o alla andra där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0