Ooookej.

Det tog mig ungefär 40 minuter att få till det där inlägget.
För så fort jag ville lägga upp den där ypperliga bilden, så började datorn tokhoppa. Alltså öppna en miljon nya flikar. Och så hängde den sig.

Jag hatar datorer.
Jag hatar Internet.
Ibland alltså.

För övrigt:
Stronge herr R, som han gärna kallas, gjorde utmordentligt bra ifrån sig på Polisens prov. Grattis och Hipp Hipp Hurra! Snart får Sverige kanske en superduper polis i Wallanderformat. Fast bättre.
Och fröken L har ramlat på cyklen. Igen. Hon är för klumpig (med massor av värme i de orden alltså, såklart!).

Det var nog alles.
Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

Ja jag är riktigt klumpig *erkänner*

2007-10-18 @ 11:52:46
URL: http://www.nogg.se/lindajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0