Hua.

Det är ett ord jag använt ofta på sista tiden.
(Läs: Idag.)
Beslutet kunde verkligen inte fattas, varken efter en natt eller två.
Och att åka runt och kika hjälpte ju inte.
Då Sverige överrepresenterar SonyäckelEricsson (förlåt!) och den finska grannen.
Min fina silvriga var inte så fin.
Den röda har fått en ny konkurrent! ()
Som såklart är dyrare.
Men bättre?
Och mycket sällsynt, tydligen.

Som ni märker är mycket om äcklemobiler just nu, trots att jag inte vill. Jag vill ha min gamla baby tillbaka, men good luck with that. Har försökt hålla tankarna borta från detta nu ett tag, med lite engelsk poesi. Därav den lite urspaceade (?) strukturen.
Hoppas poesin går lika bra som grammatiken Anna! För mig gick den, låt oss säga, hyfsat. Men jag ska nog enjoya (ha! slå den verbböjningen om ni kan!) Julie en gång till innan sovaredax. (Jag förstår vår kära grammatiklärarinna ((hehe)), men jag förstår banne mig inte hennes compendium...)

Nu måste jag vila tankarna, sen ska jag förklara Why black is not what white is not...

Sov gott i cymberrymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0