Det är tyst i cyberrymden...

Eller ja.
Cyberrymden och cyberrymden.
Mobilrymden.
Yes, min kära Z500 har totaldött nu. Den vägrar. Jag vet vad felet är, nästan i alla fall; batteriet har ramlat bort och vill absolut inte sitta på sin gamla vanliga plats. Mycket sorgligt. Hela mitt liv är lite förlorat, eftersom att jag dumt nog sparat alla mobilnummer på telefonen. Och inte kortet.
Och. Alla. Sms...
Mitt första från herr C, det är borta. Det känns såklart väldigt sorgsamt, trots att jag har honom hos mig för jämnan nu. Hoppas jag kan lura ur han några fler söta ord då och då.

Men frågan kvar står fortfarande.
Den eller den ?
Den röda är ju awfullly cute, men jag är bra sugen på den uppskjutbara... Silvrig är den också. Men rött alltså...
En till natt tillåter jag mig att sova på saken, jag måste dessutom få hålla i dem varsinn gång till, bara för att känna och vänja mig liksom.
Men oboy vad jag kommer sakna min gamla kära Samsung, den är en av mina absoluta favoriter! (Av de tre och en halv jag haft.

I vårt vardagsrum är det långt ifrån tyst. Sambon C ser på fotboll, älsklingarna Änglarna (vilket namn! på ett fotbollslag! jag tycker om.) spöar rent ut sagt skiten ut Stig Helmers gamla Bajen. Jag hejar för tillfället också på Änglarna (och inte bara för namnet!), eftersom de är så fina i rosa och blått, insamlingen till ära.

Ikväll är det heligt på 6an, Two and a half men.
Oh-oh-oh-oh-Ohsikuro!
Men innan det kanske jag ska vaska av mig lite. Den afrikanska dansen var underbart befriande, på alla sätt och vis! Trots att min koordination inte är vad den borde vara. Menmen, ge mig bara lite tid.

Inatt blir det bara söta drömmar, allt är ångestfritt!

Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

va går du på afrikansk dans?? de vill jag också!! jag röstar för den röda mobilen den är ju helt klart finast i färg! :)

2007-10-02 @ 11:27:10
URL: http://www.nogg.se/lindajansson
Postat av: Anna

Huuuuuuuuuur ska du kunna göra ett beslut???
Ska vi helt enkelt singla slant i morgon på skolan... eller sten, sax påse! Hur som helst... enjoy CHOOSING (ing-form pga enjoy) D e d som har fastnat idag fastän jag tror jag redan visste d.

2007-10-02 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0