ÄT!

För övrigt. (Igen, ännu blev det ingen återgång till plugg...)
Kvinnor (och män): ÄT för bövelen ÄT!
Hittade en så ruksigt ledsam blogg häromdagen, och den är bara en i kölvattnet av alla andra, ännu otäckare exemplar.

Hur kan man stå emot pannkaka, massvis med köttfärssås eller kanske en marängsvisch? Bara för att någon säger att man bör vara si och så, kunna ha size zero och helst ha fröken Richie som ikon?

Tjena. Jag är låååångt därifrån.
Men så orkar (och törs) jag faktiskt dansa afrikanskt. =) (Kan inte motstå, fast jag lovat mig själv att hålla smileysarna borta.) (Linda! Vi har gästpass på gymmet, bara tre gånger kvar, sen ska vi leta på någonstans där man kan dansa för alltid. Trots att jag inte har någon rytm....)

Achanyway.
Sluta upp med dumheterna. Ät. Kläder finns i storlek 6, 8, 10, 12 och till och med 14! Så stanna inte på zero, det ÄR inte värt det.

This is for you.
Wasabilicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0