Not back yet

Men snart kanske!

Är hos fröken P i Norrköping, vilken dialekt! Helt galet spännande.
med mig är: Stronge herr R (som blev väldigt nyfiken nu=)) och (Nyblivne)Singel S. Vi har det sjukt trevligt faktikt! Kanske beror de på R(alle)B(alle)s (samme som Stronge herr R)  mucho starka drink, med Coops Party Soda. Och Kron Vodka.

I alla fall.
I miss the blogging! Mina ord bara staplas här i mig, och det är ju jobbigt.
Menmen. I Thailnad ska jag blogga my ass off! Det ni!

Varma hälsningar till fröken C, en hemlig beundrarinna. Well, sort off. Jag har läst en hemlis om din Man M, men den reder vi ut i Phuket, right mate?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Kul å äntligen få lite uppdatering ;) kram kram !

2007-11-21 @ 12:33:39
URL: http://www.nogg.se/lindajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0