Idag om ett år - del 1

Jag obseverar dagarna mycket noga nu. Lördag och söndag var ju riktigt fina, igår likaså, och idag är löven väldigt perfekta även om himlen är lite för grå.

Vi försöker alltså planera, eller i alla fall jag, men det går lite segt. Vi har ungefär precis ett år på oss, så det kan ju gå. En kollega, som jag delar mentorsklass med, berättade att hennes dotter (som är lika gammal som jag) förlovade sig i fredags och att de ska gifta sig i januari - det är lite mer stress det! Kollega I ska i alla fall hjälpa till en del, hon har redan gift bort en dotter så hon är van. Eftersom vi, trots viss åldersskillnad, fungerar väldigt bra ihop tror jag att jag kan få en del tips.
Var och ungefär när är bestämt, men inte inget är bokat. Mat och kläder har vi också lurat på, men gästlistan måste uppdateras efter en del förändringar i bekantskapskretsen. Så, det kan gå!

Jag hittar inga bilder som går att spara från Stackars Pettson, men dem kan du ju googla själv om du vill veta hur jag vill att naturen ska se ut när jag gifter mig.

Kommentarer
Postat av: Cia

Vadå? Är det något som har hänt??

2011-09-28 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0