Längt

Vissa saker längtar jag extra mycket efter, vissa saker ger mig ett längt i hela kroppen som gör att jag nästan nästan svimmar.
Topp Fem:
* En riktig tvättmaskin, för de här i studentområdena i England tvättar baskemej inte rent.
* Bra toaletter, för ofta är det sjukt dåligt tryck i de här, eller också går det inte att spola alls.
* Frukt- och görnsaksavedelningen på valfri mataffär, för här är de kassa på det.
* Kranar som inte är delade i varm- och kallvatten, en kran ska det vara, inte två som här!
* Ett stort kylskåp och en stor frys, eller i alla fall inte två små som man måste dela med fem andra...

Det finns bra saker här också, men ibland längtar jag hem. Speciellt när jag spiller choklad på nya vita tröjan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0