Chans

Jag fick en utmaning av fröken A, och som alla vet ska utmaningar altid antas!
Här är den sjätte bilden i den sjätte mappen (jag var tvungen att skapa en ny mapp för bilder som låg huller om buller, jag har inte så många kort på den här datorn eftersom den antagligen inte klarar det):



Fröken J på en gata här i Wolverhampton, tror jag redan lagt upp den en gång, men så är reglerna!

Enlgit utmaningen ska jag sedan utmana sex andra boggare, men tyvärr tror jag inte att jag har så många, min bogg är ganska hemlig förstår ni. Jag tycker dock att Toffs, Cia och Micela ska anta denna utmaning också, mest för att jag är nyfiken på deras kort. Om någon annan mot all förmodan känner sig manad så be my guest!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är helt rätt, alla utmaningar ska antas ;)

2009-02-06 @ 20:00:49
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

Utmaning antagen. :D

2009-02-07 @ 11:06:42
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0