Valborg i England

Imorgon börjar ljuvliga maj, vilken också är sista månaden för oss i England. Det är såklart både skönt och sorgligt.
Det känns som att jag har kunnat vara mig själv här. Bara mig. Hemma är jag också mig själv, men man spelar alltid olika roller, så är det bara. Ibland är det skönt att bara vara...själv. Jag är en ensamvarg, så är det bara. Och här har den rollen fått spelat ut, även om jag aldrig varit helt ensam, förstås. Eller själv, eller vad nu skillnaden är.

Knasigt inläggg, vi börjar om!

Imorgon börjar, ljuvliga maj, vår sista månad i England! Hoppas den blir roligare än april varit, rent vädermässigt alltså! Maj bjuder på:
besök av herr S
miniresa till Wales och Andy!
förhopningsvis en övernattningstur till Liverpool
bilturer i England med fröken Grodan Bergmans mamma och bror
hemfärd (förhopningsvis med inte för mycket packning - tack Primark!)

Lämnar er med lite bilder från mitt andra hem; Primark (fast i Birmingham, men det är i princip samma överallt, mycket folk, mycket kläder, och tokbilligt!):




Mycket kläder, mycket folk... Fröken J's heaven actually!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0