Skola

Gud vilken fantasilös titel...

Morgonen har varit lugn, och ganska skön. Förutom att jag misslyckades med brödet. Jag skyller stenhårt på bakhandduken, den klibbade liksom fast i degen, inte bra inte bra.
Kanske dumt, men det var skönt att inte plugga såhär på morgonkvisten innan skolan, något som ändå varit min melodi här ett tag. Nåväl, jag skyller på förkylningen. Jag tänkte ändå att det kanske var bäst att spara den lilla hjärnaktivitet som finns till det tvåochenhalvtimmelånga seminariet...
(Helt onödigt inlägg detta, men jag har inget att göra.)

För övrigt:
Detta ska jag ha på mig idag: skjorttröja med knyt (H&M), ljusa jeans (Gina?) och gummistövelskor (Lager157). Ingen bild, jag är inte lagd åt det hållet. En fantasi säger mer än tusen bilder, som jag brukar säga.
Höjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0