Det går bra för mig idag

Eftersom jag på ungefär två timmar har hunnit redigera en alldeles för lång seminarieuppgift, fått ett skumt svar fårn lärare, lagt upp seminareuppgift, börjat på nästa veckas seminarieuppgift och faktiskt lyckas förstå en fråga så får jag blogga.
Egentligen har jag inget annat att säga än att jag är vääääldigt konsretsugen efter det här. Men någon sådan stor konsret blir det nog inte, däremot kanske en liten spelning med en legend; Art Garfunkel. Det är inte långt till Västerås, och dit funderar vi skarpt på att ta oss när han är där. Det vore ändå ballt, även om det inte är en gratis konsert i parken med hans kollega direkt. Jag skulle gärna höra honom spela Scarborough Fair eller Bright eyes eller Mrs Robinson live.

Nu ska jag läsa lite mer innan herr C kommer hem och kräver lunch.
Tjo och tjimm!

Kommentarer
Postat av: Toffs

gud vad duktig du är Helena!! jag kollade lite på din assignment och är impad. Skitbra! kolla in bilden på freddan på fronter och säg vad du tycker sen. i'm disappointed. icke fotogenique..

2008-09-22 @ 13:00:45
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0