Update

Äh va fan, jag fortsätter sno! Ännu en favvo, denna lista lägger hon ut då och då.

Status: Mys till SATC efter extremt fullpackad dag, med plugg, listor, spinning, ministäd, tv och popcorn. Och brödbak!
Dricker: Vatten, för att inte få brist efter extremt mycket spinnsvett och salta popcorn. Mmm!
Senast inkomna samtal: Farbror C som ville att jag skulle boka biljetter, mitt i Men in trees! Do I have to say att jag ringde upp senare.
Senast inkomna sms: "Ja, vi ses absolut i helgen, eller innan ;) nu måste jag tokmysa med nicklas. Hörs, kram", från min kära AP.
Senast inkomna mail: Ett läskigt långt ett om vad en analys går ut på egentligen, hur jag borde göra och vad jag ska göra. Och att det var braaaaa.
Senaste idé: Dubbelt brödbak, och att snurra runt pinnen när de bara var vatten i. Inte helt briljant, och knappt en idé, men vafan.
Snart: Mer SATC! och kaaaanske en dooleys.
Ikväll: Well, andra delen av första avsnittet av SATC, sen ett till avsnitt. Sen läsa igenom min "B-uppsats".



Jag glömde två böcker på listan:
Hjalmar Söderberg - Den allvarsamma leken och Doktor Glas.

Preciiiis så pretto är jag. Me love. Språket! Karaktärerna! Miljön! Mmmm... Skulle gärna se Gustaf Skarsgrd som Arvis, men nu bor inte jag i El Stockholmo... Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0