Det är bara saker man tänker på

Jag tror bestämt att jag saknat mina ord.
Det blev inte ett så vitsigt inlägg, eller fyndigt, eller ordlekande.
Men oj vad det behövdes!
Jag har träningsvärk i fingrarna nu och måste koncentrera mig för att träffa rätt knappar i detta lilla inlägg.

Men orden finns ju där. De vill ut!
Jag tror bestämt att jag kommer bli en nöjd lärare. I alla fall när mina elever skriver, så jag får läsa deras alster. Det är ju det bästa av allt! jag njöt verkligen av att läsa de nationella svenskaproven, det var som honung för ordförrådet. Det är så spännande att se hur andra använder orden!
Därför ska jag nu surfa runt på allehanda bloggar och spana efter orden.

För övrigt har jag kommit på att jag har en böjelse för låtar med titeln SOS. I alla fall två av dem.

I helgen ska vi hämta min vita soffa och köpa Playstation2 (eller PS2 på nördspråk), så sen blir det minsann inflyttningsfest.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0