Ängel

Det var ju inte oväntat. Tyvärr. Att flicka E var borta. Självklart är två ljus tända i mitt fönster. Dubbelt upp faktiskt. Jag hedrar fröken P också.



Det känns som att det var längesen jag hängde här!
Anledningen är såklart Linköping.
Vilken helg! Så underbar! Så många nya sköna minnen, trots regn, glasbitar och avsaknad av ordentlig nattamat (tur det i och för sig!).
Mycket hände; bartedrar blev raggade på, vi provade bodys och höll på att dö av skratt (seriöst fröken J, jag tror faktiskt de är bättre på dig!), stronge herr R och herr S sprang omkring med gips på axlarna, jag dansade my ass off med de nya bekantingarna (fröken K återser jag gärna, kanske till ännu en Uggla låt?) och alla gamla X var spårlöst försvunna, till min stora lycka.
Jag har inga bilder än, inte på den här datorn, men den helgen måste förevigas, här på mitt eget lilla gömställe.

Gotta go, Cashmere maffia är just my style right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0