ANTM

Hej jag heter Helena och jag är beroende av Americas Next Top Model och Project Runway. Det är hela anledningen till att jag ens har trean som favoritkanal (jämte ((?)) ettan och femman).
Jag hittade en favorit på en gång i den "korta" (alla är typ under 1,65 eller så) versionen av ANTM, den som går på trean nu, och när gästdomaren LC (Lauren Conrad, som jag också äääälskar) gillade den tjejens foton bäst av alla visste jag att jag inte var helt ute och cyklade.
Som jag sa någon gång tidigare är jag sjukt otålig, så jag googlade naturligtvis "winner antm cycle 13", och jag kan  ju säga att jag blev glatt överraskad... (Obs obs, jag kommer fortfarande följa serien slaviskt!)


ANTM cycle 13 (bilden är en länk om ni vill frossa i wall photos), gissa vem som vann?

Och nu, på en annan bra kanal, nya avsnitt av 2 1/2 Men!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ska försöka hålla mig ifrån att googla vinnaren men jag håller med dig om att måndagarna på något sätt nu är räddade. Skönt med program man kan titta på utan att behöva tänka, kanske särskilt efter dagar fyllda med uppsats :)

2010-04-14 @ 15:10:54
Postat av: Toffs

Hej Helena! (försöker få med mig hunden i en kör, men han bara ylar...man ska ju hälsa i kör på Anonyma TV-o-holics också gissar jag) Själv har jag nyss vant mig av med alla begär om knasig tv och försöker istället sysselsätta mig med "meningsfulla" saker såsom handarbete och skönlitteraturläsning och novellförfattande...Kan kanske vara nåt?

2010-04-14 @ 19:34:21
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0