Lunchdags

Fy för den lea (le-e? ett mamma-uttryck som jag tydligen inte alls kan stava till...) vad det är jobbigt med mattider! Jag hatar avskyr ogillar! att laga mat. Det är så tråkigt att jag funderar på att sälja min ena njure på svarta marknaden för att ha råd att köpa en egen privat luchnkock. Han kan få ledigt till middag för då tycker jag man kan skoja till det och bara äta mackor eller fil eller gröt eller popcorn eller något annat exotiskt. Men det förstås, lyckas jag skära ut njurhe-vetet så är den väl inte värdefull nog att köpa mig en kock för... Kanske en gammal McDonken-vända-på-pommisarna-i-fristösen-veteran, men knappast en hel riktig egen kockis.
Just nu är livet jättejobbigt, för jag är ju huingrig, men jag vet inte vad jag ska laga för mat.
Ägg i alla dess former är ju bra har jag hört, men det har jag inga hemma.
Makaroner (fullkorn jojo!) är jag sjuuuukt trött på.
Mackor känns inte helt rätt idag, tror jag i alla fall... (Men det kommer sluta med att jag sitter här med två knäckisar i väntan på inspirationen som aldrig kommer komma.)

Vad ska en stackars flicka göra?

Imorgon har jag i alla fall blivit lovad en tur till tidigare nämnda McD för att äta där istället för att "sitta på Högskolan och häcka", som hon så fint uttryckte det, fröken T.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha... du kan få köpa mig som kock om du vill :) mcd veteran som jag faktiskt är!

2008-09-26 @ 10:11:50
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0