Paj

Min dator är paj. Den får ingen ström i sig trots vickande på sladd, så den har gått i någon slags evig vil med alla dokument och gamla ljudböcker. Jag har valt att liksom koppla bort det, förtränga att en del av min värld är borta.

Jobbet tar all tid i stället. Är jag inte där tänker jag på det, ältar det. Jag utvecklas massor, visst, men det är så herrejösses-tungt nu. Jag behöver lov. Läsa Verbal Judo, Självkänsla NU och andra spännande hjälp-dig-själv-böcker.

Jag försöker springa. Det har gått fint, men sjukt tungt på slutet, så jag köpte nu skor idag. LunarForever, eller något sådant. De verkade bra, men klämde på gamla vanliga stället så nu försöker jag töja dem. Jag vill verkligen moonglida fram!

Juni är tokplanerad:
Första helgen - hem och hälsa på, kolla på en liten en förhoppningsvis.
Andra helgen - dop av en lite större men ändå liten en. (Jobbmiddag innan det.)
Tredje helgen - Ullared (och Tyskland) med mamma&pappa.
Fjärde helgen - herr C fyller jämnt på torsdagen, sedan är det bannemej Midsommar igen!
Första helgen i juli - Peace&Loooooove!
-
Tredje helgen i juli - 30-årskalas för tvillingarna.

Kul men att ha så där mycket inplanerat är ju mer fröken J än jag...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0