Inspiration?

Åh. Jag dyker på bröllopsbilder lite överallt och inser att jag drömmer om något mer än bara ett kyrkbröllop med mat efteråt. Jag vill ha fina detaljer och roliga grejer som får folk att prata&skratta och som gör sig så bra bara som de är i bröllopsalbumet efteråt. (De här bildernacirkusbröllopet i skogen är underbara!)
Temat är höst, vad kan man hitta på för roligheter av det?




Min inspiration?



Toffs: Ja, det är ganska vanligt att man ger föräldrar tider, men eftersom vi har dem under dagtid och jag utgår från att alla inte kan komma närsomhelst vill jag ge dem en chans att boka själva. Det har funkat finfint och varit ENKELT både förra året och i höstas, det är först nu jag stött på problem. Dessutom finns det de föräldrar som får en tid, inte hör av sig, och sen inte dyker på samtalet utan att ha hört av sig (trots att de alltså, som du föreslår, blivit tilldelad en tid). Så jag tror inte att något sätt är rätt i vissa fall.
Toffs, glöm inte att jag faktiskt vet i alla fall på ett ungefär vad jag gör, lika mycket som du vet vad du gör. Jag är inte så mycket rookie längre...

Kommentarer
Postat av: Toffs

haha, nej, jag vet att du inte är rookie, ag litar på tt du har full koll..:)

2012-01-22 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0