Borta bra men...borta bäst?

Alltså. Jag gillar vårt hus, vår tomt, Sverige och såna saker. Men. Fan vad kul det är att åka. Åka långt, åka kort, åka mycket, åka litegranna bara. Knappt har vi kommit hem från underbara PARIS innan jag vill åka igen.

Vi ska åka igen i sommar. Långt. Och varmt. Och heeeelt min typ av resa helt utan långa vita sandstränder, parasoll och jättemycket västerlänska turister. Vi ska till älskade Beijing igen, denna gång med mina föräldrar och med drömmar om en dag i september. Och det gör ju faktiskt ingenting att det är tredje gången, för den där staden alltså, den är helt galet oss.

(För övrigt yrarade herr C om att hyra cyklar där i sommar. Herregud och tack och lov om vi överlever.)


Ett underbart smoggigt Beijing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0