Hoppas hoppas hoppas

Jag hoppas verkligen att lyckan får hålla i sig en bra lång stund, för den är så himla härlig när den är och hälsar på. Hösten är verkligen min bästa årstid! Jag är mest bara glad hela tiden, utom ibland då jag får prestationsångest och måste gråta ut i finaste herr Cs starka&trygga armar, och jag kan inte komma på så många saker som gör livet dåligt. Det är söndag men jag har ingen söndagsångest, allt är bra.

Igår var vi på festligheter hos fina fröken Norrland, det var supermysigt med ett väldigt noga planerat quiz, sånt gillas!
Idag har vi (mest herr C) rivit ut ännu mer av badrummet, snart är det rent och redo för nya tapeter och nytt golv. Dessutom har vi promenerat, sett på film (Det regnar köttbullar, sådärbra), jobbat, bakat, rensat och tvättat. Jag skulle tippa på att det snart vänder, men tills dess är det bara att le och hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0